torsdag 30. juli 2009

Er dette et hint? ;)


Jeg drømte om en fyr i morges, før jeg våknet. Drømmen var lang, men drømmen var bare et portrett. Et bilde av en fyr jeg kjente for noen år tilbake. Og i drømmen visste jeg at dette var han som skulle bli min mann.
Ha, ha! (Denne vissheten forsvant da jeg våknet! Ha, ha!)
Men så kommer jeg hjem fra jobb, og finner av alle ting en liten frosk i gangen, uten å skjønne hvordan den har kommet seg inn der?! Og jeg redder den selvsagt fra katteklør og fra å ende opp som kattemat, og fra ivrige hundebein som løper løpsk av glede og begeistring over at jeg endelig kommer hjem fra jobb!
Så nå måtte jeg jo nesten lure på om det var et hint?! : Drømmeprinsen er like rundt hjørnet, lissom!
Ha, ha, ha!


Jeg fikk spørsmål på facebook om jeg hadde kysset frosken, men disse tankene om at det kunne være et "hint" var ikke tilstede at the time, dessverre.. Men jeg fotograferte den, og det må da telle for noe, ikke sant?



Så nå venter jeg bare på at drømmeprinsen skal dukke opp, og om det er han jeg drømte om eller ikke, det vet man jo aldri..... ha, ha, ha! :)

2 kommentarer:

  1. Ha, ha! Det var ikke dårlig; - å få besøk av en søt liten frosk i sin egen heim! Så moro at du fikk tatt bilder av den da!
    Og - ja!?! Kanskje det er et lite hint! Hi, hi!

    Klem,
    elis. :o)

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)