mandag 28. juni 2010

Kroppsformer

Etter et par-tre programmer av “Trinny og Susannahs making over America” har jeg virkelig fått øynene opp for deres fantastiske konsept!

Uten å tenke på trening, kosthold eller slanking, hjelper de heller andre til å se hva slags kroppsform dem faktisk har, for så å vise dem hvordan man kler opp en slik kroppsform, og ved dette får så å si alle en mye bedre selvtillit! I tillegg til å gi tips til hvordan jeg kan bli mer fornøyd med min egen kropp, har dette hjulpet meg til å se kroppen i et nytt perspektiv; som en helhet. Som gjør detaljene mindre viktige! Og det er jo gjerne de negative detaljene som krever oppmerksomheten vår. Så takk til Trinny og Susannah!




Dette er meg et par år siden. Eneste helfigur i front jeg tror jeg har?! Noen som vil komme med en påstand om hvilken kroppsform jeg har?

Klikk HER for å finne de tolv hovedformene Trinny og Susannah operer med.

3 kommentarer:

  1. Artig dette her! Men ikke så enkelt synes jeg. Jeg tror jeg har pæreform.

    Hvilken fasong du har? Nei, jeg har ikke lyst til å komme med noen påstand om hverken deg eller noen andre. Ha, ha! Hva mener du selv da?

    SvarSlett
  2. Jegt har funnet ut at jeg må ha timeglassform.. Nå har jeg kjøpt boken til Susannah og Trinny: "The bodyshape Bible" -og så skal jeg lese mer om dette :)

    SvarSlett
  3. Nope. Ikke timeglass. Jeg er pæreform! (Har fått hjelp av et par venninner til å finne ut av det)

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)