lørdag 14. august 2010

En annerledes bursdagsgave

Jeg har nå fylt 30 år og fikk masse flotte gaver til bursdagen min. Jeg hadde lyst til vise fram en spesiell gave fra min tante Elisabeth:


Pent innpakket i nydelig papir og nydelige servietter :)


Charms til armbåndet du ser lengre ned :)

Fikk et skjell der jeg kunne finne en perle og dette smykket til å putte det inn i.
Jeg fikk lilla perle.


Tante har sans for humor, så hun sendte meg denne som en oppmuntring til at prinsen snart skal dukke opp, samt en påminnelse om alle "froskeeventyrene" jeg har hatt ;)

Charmsarmbåndet skal snart fylles opp med forskjellige perler, ikon, og anheng, slik at det blir personlig og flott:) Det håper jeg i alle fall å kunne klare.. Aldri laget slike ting tidligere.. En gang må være den første for alle ting, og jeg gleder meg :)

1 kommentar:

  1. Næmen, så moro å se disse bildene da! :o) Og bildet av frosken ble spesielt fint synes jeg! Ha, ha!

    Så koselig å vite at gavene falt i smak! (Og forresten så er lilla perle meget flott og spesielt da! Akkurat som deg!:-)

    Klem :o)

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)