søndag 11. november 2012

En november lørdag


Novemberhelg. Tre måneder er snart gått siden jeg begynte på studiet Visuell Kommunikasjon, og behovet for en ordentlig arbeidsplass har meldt seg for lenge siden, 
og denne lørdagen hadde jeg de forutsetninger som krevde for å få gjort noe med dette :) 
Et "nytt" skrivebord som tillater meg å arbeide helsemessig godt. det kjedelige var at jeg var nødt til å gi slipp på det estetiske for det praktiske. Men sånn er det noen ganger, med liten plass i huset og begrenset økonomi. Da gjør man det beste ut av det man har og har råd til. Jeg fyret opp i peisen, og det ble så varmt til slutt at jeg måtte kle meg med sommerklær, mens jeg styra på, med ommøblering og oppsett av den nye printeren som har stått og ventet på å bli tatt ut av emballasjen i to måneder. 



Kjøkkenet måtte også ommøbleres når soverommet skulle ommøbleres. Men jeg synes ikke det gjorde noe at kommoden måtte settes på kjøkkenet, det ble bare et koselig innslag. :) 



Slik så soverommet mitt ut, og jeg var i grunn ganske fornøyd, selv om fargene her ikke kommer til sin rette plass, for det var mye mer lilla og koselig her. 


Og slik ble det etter at jeg satte inn to ulike skrivebord på soverommet. Så får jeg bare ignorere at det ikke ble så vakkert og koselig, og gjøre det beste ut av det. 
Nå har jeg i alle fall en god arbeidsplass, med litt plass og en god ergonomisk stol. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)