søndag 21. desember 2008

Lørdagsbesøk

Lørdag fikk jeg besøk av tante Elisabeth, onkel Royce og kusine Madelene Eden.



Før de kom hadde jeg pyntet treet, vaska golvet (dvs. støvsugd), børi ved, (fyrt opp ovnen med ved) og hengt opp julenek (dvs. gitt fuglemat). Alt som skal til før julaften. Sodden ble kokt, grønnsakene ble skjært opp, og Narnia ble vist på TV. Så hyggelig, så hyggelig, med langveisbesøk!

Tida gikk alt for fort, men tante og jeg fikk da skravlet oss gjennom alt mellom himmel og jord, som vanlig vi, og da mamma og Anita kom senere på kvelden, kom vi stadig borti samme tema, og jeg kunne flere ganger si "ja, det har tante og jeg drøftet/skravlet om/ snakket om/ vært innom idag" (stryk det som ikke passer).

Det var godt å ha besøk hele dagen og kvelden, i et rent og pent hus;) Takker for besøket, og ønsker dere velkommen tilbake! (Forhåpentligvis om ikke så alt, alt for lenge;)

1 kommentar:

  1. Hei og hå!
    Ja, det kan jeg skrive under på: Heimen var vasket og ryddet og en fryd for øyet. Og sodden deilig for både ganen og maven! Det var kjempekoselig å være på besøk hos deg! Og så var det veldig moro å få se det nydelige "fransk landstil-" hjemmet ditt - endelig! :o) (Fine bilder forresten! He, he!)
    Tenk at det er lille-julaften allerede!?! Jeg ønsker deg en koselig julaften i morgen, - og en fortsatt god og fredelig romjul! :o)

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)