onsdag 18. mai 2011

17. mai 2011

Vi går i 17.mai toget i Skotselv









I 17.mai toget i Skotselv, her sammen med tante Bjørg




På skoleplassen i Skotselv; mamma og Nils


Mamma og jeg


Kan nok være slitsomt med tog, oppstyr og stor ståhei for en liten gutt..
Andreas sloknet i en alt for liten barnevogn, ha, ha :)


Helene




Mamma og Siri (kjæresten til Tommy, min bror)



Thomas og dattera Rebekka, ennå litt slapp etter omgangssyken


Jeg og Alexander


Marit og Torolf

Familien lytter til underholdningen

Søstrene - mamma og tante Bjørg
Nils ... men hvor ble Maya av i dag, tro?! Dukket hun unna alle bildene jeg tok?!?


Sander Andre (hlet tilvenstre) synger nasjonalsangen


Og så var den delen av 17.mai over, og Hilde og jeg dro til Lise Merete og Michael i Drammen

Hilde med dattera til Lise Merete og Michael


Iren, jeg og Hilde i et veldig koselig hjem :)


Lise Merete


Den eldste dattera til Lise Merete og Michael holdt underholdning på høyt nivå, og fikk med seg alle de voksne på sprett, spring, dans og sang. :)






Det var min 17. mai.

Hvordan var din da? =)










1 kommentar:

  1. Moro å få se alle bildene fra dagen din også! :-)) Så ut som du hadde en riktig så fin dag. Og ikke minst - en riktig så fin kjole! En sånn vil jeg også ha...! ;-)

    SvarSlett

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)