tirsdag 24. mai 2011

Flyttedugnaden

Mange godtfolk stilte opp på flyttedugnaden 20. mars 2011. Jeg flyttet fra Smiuhaugen på Stensrud, i Bingen, til Fjellstad i Geithus. Tusen takk til alle som var med å bidro! :)


Mamma i full fart :)
Kenneth tar seg en pause i go'stolen :)
Noen av flyttefolka :)
Jeg vil og være med, selv om ryggen ikke tillot meg å bære ...
Anita i full futt og humør, stormende jubel og glede :)
Runar Liodden, presten som viser Guds kjærlighet i praksis! :)
Jannicke og Hilde tar en pause, mens gutta bærer de tyngste tinga inn?!
Litt snø fortsatt, og full rulle. Flyttingen var over på otrent fem timer ...Det gikk fort med så masse flotte mennesker og biler og tilhengere.
Hm.. hvordan skal vi få inn skrivepulten tro? her har også Else kommet for å hjelpe til! :)
et noe uheldig bilde, men vil bare vise frem at Torgeir også var på plass og forenklet flytteprosessen for alle ved sin hjelpende hånd.
Og litt mat må man ha... jeg hadde alget god kyllingsuppe, og Else hadde m ed en fantastisk glutenfri salat.
De sterke, flotte gutta med kaffepause :)
og så var alle ting endelig i hus, og mamma overværer den første natten sammen med meg.
Tusen takk for en bra dag, med en flytting som gikk over all forventning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)