søndag 28. september 2008

Søndagstur med nevøen

Forrige søndag tok jeg og Andreas oss en tante- nevø stund. Vi har ikke vært så mye sammen bare meg og han, så dette var koselig. Det begynte med at jeg kjørte sakte fra Anita (mora) til mamma (Andreas mormor), for å få han til å sovne, siden han fortsatt ikke hadde hatt luren sin. Og han sovnet, like før jeg var fremme. Stille snek jeg meg ut av bilen, i håp om å ikke vekke han. Han fikk sove, mens jeg fikk et glutenfri kakestykke inne hos mamma (leftover fra bursdagen forrige lørdag), og en rusletur i skogen med mamma.

Da Andreas våknet dro jeg og han til barnehagen i Skotselv, der han fikk boltre seg som han ville. Vi skremte til og med noen sauer, stakkars, da han løp mot gjerdet der de var innenfor.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)