søndag 2. august 2009

Bursdagsfeiring

1.august er dagen min, og jeg fylte 29 år i år. Så nå er jeg inne i det siste året av 20-årene..


Etter en tur med Kira (hunden jeg passer en uke) dro jeg til Drammen sykehus for å se min nyeste familiemedlem, min skjønne niese.
Noen venninner og jeg møttes på Picasso i Drammen for en liten bursdagsfeiring over en lunsj. Det var kjempekoselig! :)



Og så fikk jeg masse flotte gaver!
Etter det spanderte Lydia en lakris-is på meg på Magasinet (Nam, nam!!! Den beste isen jeg vet om!) før vi gikk hver vår vei ved sykehuset. Jeg tok en tur opp til familien Finnanger Rasmussen enda engang for å se det lille nurket (Mathilde?) en gang til.

Og da var storebrødrene der for første gang og hilste på lillesøstra si. Stolte brødre! :)


Og så ønsket disse to rabagastene å være med tanta si hjem.. Og da smelter hjertet mitt selvsagt, så støvsuging og forberedelser til familiebursdagsfeiring dagen etter, får bare vente til mørke kvelden..

Så etter å ha gått tur med Kira til butikken, handlet boller og litt snop, var vi i parken (Øra) her i Skotselv en god stund og bare koset oss. Når vi kom hjem ble det film, leking og bøker, før pappaen hentet de i 8-tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)