tirsdag 19. april 2011

Oppussingen begynner... vakre maleklær, ikke sant? ;)

Kontoret måtte iføres to lag med kvistlakk...
Det hørtes så enkelt og tidsmessig kjapt ut, men du og du,
så lang tid det egentlig tok, ha, ha.


Sivilarbeider på Institutt for Sjelesorg, Tomas Gundersen, hjalp til med både kvistlakking, maling, og praktiske ting som snømåking på taket, postkasse-oppheng, røykvarsler-innstallering, etc. Flott med så god hjelp!


Kirsten Raaen, kollega i praktisk stab på Instituttet hjalp også masse til med å male, og hun så med smil på de utfordringene jeg gav henne, slik som dette rare vinhylle-greiene ...


På dugnadsdagen kom Anita, min kjære lillesøster og hennes familie, og de hjalp til med å male, med både hud og hår, gulv og vegger, ha, ha.


Og fra bildet fra stuen, før oppussingen, ser dere et slitt gammelt gulvbelegg, som jeg åpnet litt på, go fant ut at det lå et tregulv under, så nå skulle drømmene mine om et gammelt hvitt tregulv realisereres. Jeg ansatte en gulvsliper, og her er resultatet etter slipingen:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)