søndag 25. november 2012

It is christmas soon...



Laget av Trine Kvalnes

Foto: Trine Kvalnes
Julenisse, juletre, og måne: Deviant Art


For et prosjekt dette var! Har sittet i uendelig mange timer, håndleddet verker, men det var vel på en måte verdt det. Tror jeg har lært en god del i photoshop i dag. Selv om jeg har fullstendig blackout på hvordan photoshop virker (har brukt photoshop i årevis, men aldri tegnet i photoshop før!)
fordi jeg har jobbet så mye i Illustrator og Indesign.
Jeg har blitt utrolig frustrert over en del ting i prosessen, fordi jeg leter etter funksjoner jeg ikke finner i Photoshop. (Om det er fordi de ikke finnes, eller om det er pga. blackouten, det vet jeg jo ikke..) Ha, ha.
Jeg hadde lyst til å lage koselige animerte julebilder,
og nå har jeg gjort mitt første, skritt for skritt etter en tutorial.
Ble ganske fornøyd med tanke på at dette er min aller første tegning i photoshop ever! :)


1 kommentar:

Setter stor pris på om du legger igjen et spor etter deg :)